Saturday, September 06, 2008

We are having a Girl!!!!



Last thrusday went to the doctor to do the 20th week exams, and we ended up knowing that we are having a GIRL!!!!! A little princess!!!

She is very, very healthy and is 22 cm long, with 400 g!!!!! She is growing very fast and started to kick like a professional futball player (who knows, right? A daugther of a brazilan girl and a dutch guy!!!!! She has to be good in soccer!!!!)


We are very, very happy!!!


Last weekend we started organizing the baby room. we are using my old office. We had it painted in light yellow, with a paper wall stripe of cute dutch rabbits. We bought the crib, the comode, the changer, wardrobe and a rocking chair. All in white. Now we are starting to buy the things to decorate!


In the beginning of August I went to Dubai for work. My mom was visiting, so she decided to go with me. It was lots of fun (after I fininsh with work), and we bought lots, lots of things for the baby! amazing how things are cheap there!!!! Interesting city, but so, so, so warm! (43 degrees celsius at midnight!).


Well, we will keep you posted when we have more news on our cute baby girl!!!!

9 Comments:

At 5:45 AM, Blogger Cheers! Fla said...

Oi Juuuu!!!

Que felicidade! Parabens pela menininha que vem por ai! Estamos muito felizes por voces.

Tbem quero muito visitar Dubai, deve ser uma experiencia e tanto.

Beijos!

Fla

 
At 9:28 AM, Blogger Claudia said...

Ju, que maximooooooooooo!!!!
Dylan vai ganhar mais uma girlfriend!!!! :)
Beijos mil querida e nos mantenha informada... que ela venha cheia de saude!!! E vai ser uma linda menininha com certeza!

 
At 9:41 AM, Anonymous RoCosta said...

Menina?!!! Ah que delícia. Eu também sou mãe de uma mocinha linda... é tudo de bom ser mãe.
Felicidades...

Amor de Filho
Beto Guedes

Composição: Beto Guedes e Milton Nascimento

Meu passarinho
Veio se aninhar
Num amor de filho
E par da canção

Meu amor
Os seus olhinhos de neném
lam me passando a fé

A vida vai valer
Enquanto seu carinho brilhar

De cada criança
Tira uma gota do olhar e
Espalha sobre a Terra essa magia

A cada predador ela anuncia
Nós precisamos do nosso amanhã
Dê uma nova chance
A mim, de caminhar

O seu sorriso amanheceu
Num só momento a bela luz
Em cada canto deste mundo
Chegou primavera

E outros fenômenos leais
Traduzem paz
Paz que queremos tanto ter
Pra durar
Nova chance de se caminhar

E construir o seu ninho
Espalhando Iuz, inventando
Um caminho novo, brilhante, nobre
Inocente, puro
Nossa canção está no ar
Bem-querer, filho meu
Meu bom anjo, meu par

Forte abraço sempre.

 
At 10:41 PM, Anonymous camila said...

Ju, parabens!!!! Nao sei porque, quando voce falou que estava gravida imaginei uma menina... Muitas felicidades!!

 
At 4:07 PM, Blogger Ju Watanabe said...

Oi Juju! Estou muito feliz com a noticia! Vai ser uma menina muito linda!!! Nos vemos logo logo, né!? Estou doida pra te ver de barrigão! :-)
Super beijo,
Ju

 
At 1:43 PM, Anonymous Anonymous said...

Oi ju

Parabens pela menininha!!!

Posta uma foto sua de barriga denovo?!

Beijao amigaMonica Cabral

 
At 11:25 AM, Blogger david santos said...

Parabéns.
Tem uma semana feliz.

 
At 1:37 PM, Blogger Sonho Meu said...

Feliciades pra voce menina e com certeza essa menininha vai ser muito linda. To acompanhando !
bjs,
me

 
At 1:31 AM, Anonymous alerts said...

prada bags
prada wallets
prada bag
prada handbag
prada handbags

 

Post a Comment

<< Home