Monday, November 10, 2008

Being Pregnant










Our baby girl has 30 weeks, 1.5Kg and is training to be or a bailarina or a soccer player..she kicks the whole day!!! What a energy!!!!
Last week I started to feel when she has hic cups (soluços)....poor girl...She has it twice or three times a day...I read in the internet that hic cups do not bother the babies when they are in the womb, and that it actually put them to sleep...
Today I started my pre-natal class in Lausanne. It was very interesting. John could not come - he will join me in two weeks. It´s fun to learn some many things about being pregnant, birth, baby, etc.
Pictures (fotos): taken by my good friend Claudinha. Obrigada amiga! Ficaram otimas!

6 Comments:

At 12:35 AM, Anonymous camila said...

Ju, como voce ta linda!!! As fotos ficaram otimas!!!
Um beijao!!

 
At 1:53 PM, Blogger Luciana Bernardo said...

Ju, ficaram lindas demais as fotos.
Não vejo a hora de ver o rostinho dessa gatinha, mas curte esses momentos que você está passando agora, eles são inesquecíveis..

Bjos,
Lu

 
At 6:55 PM, Blogger Sonho Meu said...

Nossa...já tá bem grandinha a barriga. Logo logo vais ter a princesinha nos braços.
Parabens pra Claudia, pelas fotos maravilhosas.
bjs,
me

 
At 4:04 PM, Anonymous Anonymous said...

Ta linda Ju!!!! adorei as fotos. Poste mais por favor!!! sou tia coruja, vc sabe. Daquelas que choram so de pensar....vc sabe.

Beijos e abracos. Muita saudade. Tati

 
At 1:31 AM, Anonymous technology said...

leather handbags
bags
bag
handbag
handbags

 
At 9:22 AM, Anonymous India said...

Oi, preciso sua ajuda, por favor. Inscrevi-me na internet num programa chamado loteria Green Card, eles me ligaram hoje a dizer que tinha chances de ganhar e que me enviam o processo completo. Com o pagamento de 600 euros, tratavam do nosso processo de legalização, tentavam arranjar casa para nós e emprego. Está bom demais para ser verdade não? Que você acha disso? Desculpa eu perguntar assim mas como você vive nos USA deve saber melhor do que eu se isso pode ou não ser fraude...obrigado e felicidades! Parabéns pelo lindo bébé! Contacte-me por favor em carla.goncalves@gmail.com, obrigado

 

Post a Comment

<< Home